Friday 11 February 2011

TERIMA KASIH SAYANG

Haa... 
entry aku kali nei,
xde kena mengena dengan kesihatan 
Okay!!!


erm... 
07/02/2011
hari keramat dalam kehidupan aku...
07/02/1990
hari aku di lahirkan...
terima kasih kepada yang wish
 befday aku...

terharu...
mak n ayah pagi2 kol wish befday,
n pagi2 gak dengar ceramah,
kalau balik kampung jangan 
macam dulu lagi... 
then....
banyak lg lah....


Pos Laju...
10/02/2011
aku dapat satu bungkusan yang 
BESAR!!!

TERIMA KASIH SAYANG
hadiah yang sangat b'makna 
dalam hidup aku,
aku xkan lupa sampai bila2,
sayang awak ketat2....
heeee.....

semOga huBUngan kiTa 
KekaL samPAi
ke Akhir
Hayat
amin




2 comments:

niesasukasuki said...

bertuah nya pompuan tuh kan,heheee...

Azren said...

mmg die btuah pon.... :) tp, sya lagi bertuah tau....

Post a Comment